21:23

Mix

Hej, od jakiegoś czasu zastanawiam się czy chcieli byście oglądać moje mixy zdjęć. Ja osobiście z ciekawością przeglądam takie posty na innych blogach. Uwielbiam fotografować praktycznie wszystko o czym przekonacie się poniżej. Stwierdziłam jednak, że wstawanie zdjęć z każdego minionego miesiąca może Was zanudzić i, że po prostu było by to za często. Sądzę, że taki post wystarczająco może ukazywać się co 3miesiace. Myślę, że przez ten okres czasu zdołam popstrykać więcej ciekawych i sensownych zdjęć. A jeśli chcecie być na bieżąco z moimi nowymi zdjęciami możecie mnie śledzić na instagramie KLIK .
Miłego oglądania :)


Pozdrawiam, Irena :)

26 komentarzy:

  1. Na 5 zdjęciu od góry jest fantastyczny naszyjnik :) to z HM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) naszyjnik jest ze sklepu internetowego, www.perfectsklep.pl :)

      Usuń
  2. Cute photos :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także uwielbiam przeglądać mixy :))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny mix <3

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/04/elegant.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix, lubię takie tematy na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie miksy! :-)
    W ogóle to jesteś śliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super mix :)) fajne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz prawo jazdy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pizza Tomasza - najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie robisz prawko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoła nauki jazdy 'START' w nowym sączu.

      Usuń

Copyright © 2016 Only Fashion , Blogger