11:45

HOLIDAY #2016



Cześć Wam!
Dzisiejszy post będzie nieco inny. Stwierdziłam, że nie będę ograniczać się do postów modowych, ale pojawią się również wpisy z poradami, inspiracjami i wskazówkami. 
W postach modowych nie rozwijam się w pisaniu, ponieważ wszystko widać na zdjęciach, a to skąd są ubrania podpisuję pod zdjęciami. Wybrane posty będą na inny temat, tak abyście czytali coś ode mnie i lepiej poznali mnie. :)

Tak więc zaczynamy :))
Dzisaj post wakacyjny, ponieważ parę osób zaproponowało bym napisała gdzie spędziła te wakacje w jakim miejscu i po prostu opisała swoje wakacje, więc pomyślałam, że może wyjść całkiem fajny wpis zwłaszcza, że we czwartek już niektórym skończyły się wakacje, na szczęście jeszcze nie mi :)
także troszkę taki post podsumowujący wakacje. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 



W te wakacje wybrałam się nad polskie morze do miejscowości Ustronie Morskie, jeżeli ktoś śledzi mnie dłużej to wie, że to już drugi wyjazd do tego miasta, ponieważ w zeszłym roku również tam byłam. Jest to mała miejscowość taka idealna na odpoczynek. Położona blisko większego miasta- Kołobrzeg, to jest fajne, można jechać niedaleko i pozwiedzać większe miasto.

Jeżdżąc nad Polskie morze nie wybieram hotelów, a pokoje są u osoby prywatnej, ponieważ preferuję raczej miejsca w których jest mniej ludzi, jest ciszej i przytulniej. 
W tym roku byłam u "Danusi". :))  Bardzo polecam osobom które nie wymagają większych luksusów, a szukają pokoju za przestępną cenę i blisko morza. 
 Jestem zdania, że na wakacjach nie powinno się siedzieć w pokoju, lecz spędzać aktywnie czas. Dlatego też nie przywiązuję większej uwagi do wynajętego pokoju lecz do miejscowości do której się wybieram, ponieważ to ją przez całe wakacje będę zwiedzać i po niej spacerować  :) 






















3 komentarze:

Copyright © 2016 Only Fashion , Blogger