18:45

#53 #Paznokcie_hybrydowe


#Paznokcie_hybrydowe




Dzisiaj post o paznokciach hybrydowych. 
Ponad roku temu zakupiłam wspólnie  z bratowymi lampę oraz akcesoria do niej.
 Uważam, że była to jedna z lepszych decyzji. Wykonywanie paznokci hybrydowych w domu jest bardzo wygodne i praktyczne, można robić je o każdej porze i nie być zależnym od kosmetyczki. 


Dzisiaj na moich paznokciach możecie zobaczyć odcień ciemnej szarości firmy Exfashion nr. 25 oraz brokatowy cholo efekt, bardzo modny tego sezonu.  Do tej pory używałam lakierów firm Neonail, Semilac oraz Indigo. Z firmą Exfashion miałam kontakt po raz pierwszy. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, na szczęście obawy były bezpodstawne. Lakier na paznokciach utrzymuje się bardzo długo i na tle konkurencji wypada bardzo dobrze, także z czystym serce mogę go polecić ! 











A po równych dwóch tygodniach ....


Jak widać na zdjęciu trwałość lakieru po dwóch tygodniach idealna..
Palec wskazujący to moja ingerencja :))

7 komentarzy:

  1. Idealne sa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne !!olory extra!!
    Pozdrawiam
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co dzień używam lakieru hybrydowego i nie powróciłabym już do zwykłych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ładny, ale semilac ma tak szeroką gamę kolorystyczną, ze nie czuję potrzeby eksperymentowania z innymi firmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam manicure hybrydowy i chętnie wykonuję. :) Dobór kolorów świetny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Only Fashion , Blogger